رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور:

ساعت آغاز به کار اداره‌ها از ۱۵ خرداد ۶ صبح خواهد بود

لطیفی گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از هفت صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از شش خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 17May 2023

ساعت آغاز به کار اداره‌ها از ۱۵ خرداد ۶ صبح خواهد بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «میثم لطیفی» رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تغییر ساعت کاری کارمندان دولت، اظهار داشت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از هفت صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری از شش و طبق روال گذشته است.

لطیفی ادامه داد: سال گذشته از اول خرداد این تغییر ساعت اعمال شد، اما امسال از پانزدهم خرداد جا به جایی ساعت صورت می‌گیرد، یعنی زمانی که مدارس تعطیل شده‌اند و این مشکل برای معلمان که عمده کارکنان دولت هستند، حل خواهد شد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به سامانه‌های حمل و نقل، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با شهرداری‌های تهران و کلان‌شهر‌ها صورت گرفته تا شرایط مترو و جابه‌جایی‌ها به گونه‌ای تنظیم شوند که هموطنان با مشکلی مواجه نشوند.

در حال تکمیل…

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار