بررسی شرایط میزبانی شرکت لوله سازی اهواز از شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن حضور در شرکت لوله سازی اهواز از مکان پیشنهادی این مجموعه برای میزبانی از شهید گمنام بازدید و پیشنهاد این شرکت برای پذیرش شهید گمنام را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۵۸۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 17May 2023

بررسی شرایط میزبانی شرکت لوله سازی اهواز از شهید گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن حضور در شرکت لوله سازی اهواز از مکان پیشنهادی این مجموعه برای میزبانی از شهید گمنام بازدید کرد.

وی در این بازدید، وجود و حضور شهدای گمنام در نقاط صنعتی و اقتصادیرا باعث خیر و برکت در این مجموعه ها دانست و اظهار داشت: فلسفه حضور شهدا در نقاط اداری، سازمانی و اقتصادی این است که دائما تلنگر بخوریم و فراموش نکنیم که هر چه داریم از برکت خون همین شهدا است.

سردار مرادحاجتی گفت: وجود این شهدای عزیز باید باعث تحول در روحیه و عزم جهادی کارکنان هر مجموعه ای شود که قصد میزبانی از این فرزندان حماسه ساز وطن را دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: طبق روال سالیان اخیر از همه عزیزانی که درخواست میزبانی از شهید گمنام داشتند، خواسته‌ایم که در ابتدا نسبت به ساخت یادمان شهید اقدام کنند تا با فراغ بال بیشتری نسبت به تشییع و خاکسپاری شهید اقدام کنیم و من امروز در مجموعه شما این عزم و اشتیاق را دیدم و امیدوارم که این امر ارزشی محقق شود و شما بتوانید از حضور شهید گمنام در مجموعه خود بهره مند شوید.

«علی خنیفر» مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت لوله سازی اهواز نیز در این بازدید، افتخار میزبانی از شهید گمنام در این شرکت را مطالبه جامعه کارگری و مدیران مجموعه دانست و افزود: ما هر چه داریم از برکت خون همین شهداست لذا در سالی که به نام «رشد تولید و مهار تورم» است قصد داریم با برکت حضور این فرزند خوشنام وطن در تحقق شعار سال کوشاتر باشیم.

وی متذکر شد: خدمات شایسته شرکت لوله سازی در پشتیبانی از جبهه‌ها و مشارکت در ساخت پل بعثت و همچنین وجود تعداد کثیری شهید، جانباز و ایثارگر در این مجموعه صنعتی، تولیدی بر هیچکس پوشیده نیست لذا امیدواریم که با برنامه ریزی درست و به موقع بتوانیم میزبان این شهید گمنام در مجموعه‌ای باشیم که خود یادگار دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار