فردا؛

بازدید از موزه انقلاب و سراسرنمای مقاومت در روز موزه رایگان شد

بازدید از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی فردا به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی رایگان اعلام شد.
کد خبر: ۵۸۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ - 17May 2023

بازدید از موزه انقلاب و سراسرنمای مقاومت در روز موزه رایگان شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی موزه بازدید از از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی گردشگری و موزه‌داری، رایگان اعلام شد.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده‌است. این مجموعه ملی در روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع، یکی از بزرگترین باغ موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هفتگانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالن‌های آمفی تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

طبق اطلاعات این‌خبر، مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند باید جهت رزو و ثبت درخواست خود به پایگاه این‌مرکز به نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان همچنین برای حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌توانند به نشانی میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار