فرمانده انتظامی استان فارس:

نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه کنونی تبیین شود

سردار «حبیبی» با اشاره به هجمه‌ها و مخالفت‌های علنی دشمنان به ارزش‌های دینی و عفت عمومی گفت: باید به تبیین نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه کنونی بپردازیم.
کد خبر: ۵۸۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 18May 2023

نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه کنونی تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس امروز در همایش ملی «زن، جامعه، امنیت» که به همت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر فارس در شیراز برگزار شد با اشاره به هجمه‌ها و مخالفت‌های علنی دشمنان به ارزش‌های دینی و عفت عمومی اظهار داشت: باید به تبیین نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه کنونی بپردازیم.

رئیس پلیس فارس با بیان اینکه در دفاع مقدس کل دنیا علیه کشور ما قرار گرفت، تاکید کرد: تمام دنیا می‌خواست جلوی انقلاب را بگیرد اما با لطف خدا و رهبری فرزانه انقلاب موفق نشدند و امروز هم با توطئه‌های مختلف قصد برهم زدن امنیت را دارند که با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم، موفق نخواهند شد.

این مسئول با بیان این پرسش که اگر کسی در خانواده خود مشکل داشته باشد آن را فریاد می‌زند یا آن را درست می‌کند گفت: ما در مشکلات نباید زبان دشمن شویم بلکه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و رهنمودهای ایشان را اطاعت و اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها