مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی:

مانور مقابله با سیلاب با حضور ۲۰۰ تیم امدادی در شازند برگزار شد

محترمی گفت: رزمایش مقابله با سیلاب در سطح شهرستان‌های اراک و شازند با حضور ۲۰۰ تیم امدادی عمل‌کننده و مشارکت ۲۵ دستگاه عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ - 21May 2023
مانور مقابله با سیلاب با حضور ۲۰۰ تیم امدادی در شازند برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «امید محترمی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش مقابله با سیلاب در سطح شهرستان‌های اراک و شازند با حضور ۴۰۰ نیروی متخصص در قالب ۲۰۰ تیم امدادی و عملیاتی، ۲۰۰ نیروی پشتیبان و ارزیاب با مشارکت ۲۵ دستگاه عضو ستاد مدیریت بحران در دریاچه کوکبیه شازند برگزار شد.
 
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور ارتقای سطح توان عملیاتی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی بود که در مجموع عملکرد دستگاه‌ها خوب و رضایت بخش ارزیابی شد.
 
محترمی تصریح کرد: در این رزمایش عملیات آواربرداری و تجسس مصدومین توسط هلال احمر و آتش نشانی، نجات غرق شدگان در سیلاب با حضور تیم‌های غواصی، تخلیه آب از دو طریق با ۹۰ دستگاه پمپ و لایروبی و حفر کانال توسط ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران انجام شد.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی با تقدیر از تیم‌های امدادی و عملیاتی حاضر در این رزمایش خاطرنشان کرد: به مردم عزیز استان اطمینان خاطر می‌دهیم که اگر روزی در استان با بحران‌های طبیعی مواجه شویم، دستگاه‌های مسئول با تمام توان و آمادگی کامل در صحنه حضور خواهند داشت.
 
وی در پایان به اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مسئول در این رزمایش گفت: ضعف‌هایی در این مانور شناسایی شد که حتماً نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار