فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

صبحگاه مشترک نماد وحدت نیرو‌های مسلح است

سردار «دامعانی» گفت: صبحگاه مشترک سوم خرداد با هدف بزرگداشت این روز و نمایش وحدت نیرو‌های مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ - 24May 2023

صبحگاه مشترک نماد نمایش وحدت نیرو‌های مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در سپاه قائم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه کرامت و عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر خدمت عموم مردم و  رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین عملیات‌های ما در دوران دفاع مقدس، عملیات بیت‌المقدس بوده است. این عملیات به واسطه وسعت جغرافیایی و شرایطی که بر دشمن حاکم بود، تنها نقطه امید دشمن که بتواند راهبرد‌های خود را حفظ کند حفظ خرمشهر بود.

وی افزود: بنابراین توان مضاعفی را به جهت ایجاد استحکامات گذاشته که همه کارشناسان داخلی و خارجی عنوان می‌کردند، تسخیر دوباره خرمشهر؛ پس از آزادسازی آن غیرممکن است و این حماسه‌ای بود که رزمندگان ما در آن دوران رقم زدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی مولفه‌هایی که باعث شد عنایات خداوند متعال شامل حال رزمندگان ما شده و این حماسه رقم بخورد، وحدت فرماندهی بود. در آن ایام قرارگاه مشترکی بین ارتش و سپاه با فرماندهی مشترک ارتش و سپاه شکل گرفت. این وحدت و انسجامی که از عملیات فتح المبین شروع و در عملیات بیت المقدس به اوج خود رسید تا به امروز ادامه دارد.

دامغانی تصریح کرد: فلسفه‌ این صبحگاه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عملیات، انتقال این پیام است که وحدتی که بین نیرو‌های مسلح از آن جا آغاز شد، امروز بین نیرو‌های مسلح ما هست و این ظرفیت اصلی قدرت ماست، که این وحدت تحت فرماندهی معظم کل قوا است. این صبحگاه نماد این وحدت نیرو‌های مسلح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها