فتح خرمشهر؛ فتح خون/ استاندار خراسان رضوی:

فتح خرمشهر، اوج مقاومت ملت ایران را فریاد می‌زند

«نظری» گفت: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت پیروز میدان‌های بزرگ بوده است و فتح خرمشهر، اوج مقاومت ملت غیور ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی را فریاد می‌زند.
کد خبر: ۵۹۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ - 24May 2023

فتح خرمشهر، اوج مقاومت ملت ایران را فریاد می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر قهرمان با حضور فرماندهان ارشد نظامی، اعضای شورای تامین، یگان‌های نمونه و خانواده معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس که امروز در لشکر عملیاتی پنج نصر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی در دل مقاومت است و هیچ پیروزی بدون دلیل به دست نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس جبهه اسلام شرایط خوبی به نظر ظاهری و امکانات مادی نداشت، تصریح کرد: اما رزمندگان اسلام با حضور پرشور در جبهه‌ها و با اعتقاد قلبی به اسلام و امام خمینی (ره)، تلاش و مقاومت کردند و دشمن را با شکست مواجه کردند.

استاندار خراسان رضوی پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس را پاداش مقاومت از جانب خداست دانست و ادامه داد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت پیروز میدان‌های بزرگ بوده و فتح خرمشهر، اوج مقاومت ملت غیور ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی را فریاد می‌زند.

نظری با تأکید براینکه توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام اوج اخلاص و دلدادگی رزمندگان ما را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: با همۀ آفرینش‌های زیادی که دفاع مقدس در پی‌داشت، اما امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

این مسئول بااشاره به اینکه امروز دشمن در جبهه اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند از طریق رسانه‌ها به نظام اسلامی ضربه بزند، تأکید کرد: راه عبور از توطئه‌های دشمنان در این عرصه مقاومت و ایستادگی است و این ایستادگی ماشین تحریم اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی را زمین‌گیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها