استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت مدیریت چالش‌ها

«نظری» گفت: هر فعالیتی به طور طبیعی دچار حاشیه می‌شود اما نکته مهم، مدیریت حواشی است تا مانع فعالیت نشود. اصل، حرکت و فعالیت اقتصادی است که شایسته قدردانی است و مدیریت چالش‌ها برای عدم توقف باید انجام شود.
کد خبر: ۵۹۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ - 11June 2023

ضرورت مدیریت چالش‌ها به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در بازدید از ۲ واحد از یک مجموعه اقتصادی فعال در زمینه تولید خوراک و مکمل غذایی دام، طیور و آبزیان در مشهد و تربت حیدریه اظهار داشت: تکمیل زنجیره غذایی از مواد اولیه تا محصول نهایی باید شکل گیرد تا چالش‌های موجود در تولید و بازار به حداقل ممکن خود برسد.

وی افزود: بدین منظور نیز حمایت‌های مختلفی از جمله حمایت‌های حقوقی، ایجاد زیرساخت‌های اولیه شامل تأمین آب، برق و گاز تا تعریف طرح‌ها و مشخص شدن متولیان آن اندیشیده شده است تا حاکمیت الزامات لازم را فراهم کند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اعلام برخی از متولیان، تمام دانشجویان بخش دامپروری و علوم دامی می‌توانند در بیش از ۱۰۰ کارخانه تولید خوراک دامی خراسان رضوی دوره کارآموزی خود را سپری کنند و در صورت داشتن شرایط، امکان جذب آن‌ها در این صنعت وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: از کارهای تولیدی و اقتصادی در استان به منظور رفع نیازهای کشور در مسیر افزایش تولید و کاهش تورم حمایت می‌شود و چالش‌ها و گرفتاری‌های حوزه اقتصادی نیز با کمک مسوولان و مدیران مربوطه در نهادهای مختلف برای رفع موانع تولید در حال پیگیری است.

نظری تصریح کرد: هر فعالیتی به طور طبیعی دچار حاشیه می‌شود اما نکته مهم، مدیریت حواشی است تا مانع فعالیت نشود. اصل، حرکت و فعالیت اقتصادی است که شایسته قدردانی است و مدیریت چالش‌ها برای عدم توقف باید انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار