نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

امام رضا (ع) یک گوهر با خیر و برکت در عالم است

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه توسل به امام رضا (ع) بسیار کارساز است، گفت: امام رضا (ع) یک گوهر با خیر و برکت در عالم است.
کد خبر: ۵۹۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ - 31May 2023

امام رضا(ع) یک گوهر با خیر و برکت در عالم استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز چهارشنبه در دیدار با مسئولان حوزه علمیه فاطمة الزهرا اظهار داشت: توسل به امام رضا (ع) بسیار کارساز است امام رضا (ع) یک گوهر با خیر و برکت در عالم است.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه بیان کرد: در بحث ثبت نام باید کار با جدیت پیگیری و با تبلیغات مخالفان و دشمنان با جدیت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌ها برای ثبت نام حوزه‌های علمیه در دستور کار قرار بگیرد. حوزه‌های علمیه خنثی کننده نقشه‌های شیطان هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه ستون فقرات جامعه هستند، گفت: هدف از حوزه‌های علمیه نزدیک شدن به ائمه اطهار (ع) است.

وی ادامه داد: هدف از حضور و فعالیت در حوزه‌های علمیه باید رضایت خداوند باشد در غیر اینصورت نباید در حوزه حضور داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان با اشاره به مکتب امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد تصریح کرد: امام خمینی(ره) برای خدا قیام کرد و برای خدا به زندان رفت و سختی کشید و خداوند نیز با ماندگاری مکتب ایشان یاد و خاطره آن بزرگوار را زنده نگه داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار