فرمانده انتظامی استان یزد:

اولویت اصلی فراجا مقابله با انواع جرایم است

سردار بهدانی فرد گفت: اولویت اصلی فراجا مقابله با انواع جرایم، کاهش حوادث رانندگی و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۵۹۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ - 07June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان امروز در جلسه جمع‌بندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه، بازدید‌های تخصصی را عاملی برای اصلاح عملکرد رده نظارت شونده عنوان کرد و اظهار داشت: ناظران ضمن تسلط کامل بر وظایف سازمانی رده‌ها، باید نواقص موجود را شناسایی و با تجزیه و تحلیل جامع و پرداختن ریشه‌ای به مسائل، برای حل مشکلات راهکار مناسب ارائه دهند.

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی دقیق در راه خدمت به مردم گام برداریم و اجازه هیچگونه جولانی را به مجرمان را ندهیم، افزود: اولویت اصلی فراجا مقابله با انواع جرایم، کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مردم است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه نظارت تخصصی موجب رشد و تعالی کارکنان انتظامی و ابزار نیل به اهداف پلیس است از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: در بحث امنیت همیشه جای تلاش وجود دارد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان بر تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، اجرای دقیق طرح‌های پاکسازی، حضور هدفمند واحد‌های گشتی، استفاده از تجهیزات نوین در کشف و پیشگیری از جرایم و داشتن تعامل هدفمند با معتمدان محلی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار