امام جمعه اسدآباد:

آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش‌آموزان را قرآن‌محور قرار دهد

حجت‌الاسلام «موحدی» گفت: ضروری است در تابستان امسال آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان را قرآن محور قرار دهد.
کد خبر: ۵۹۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ - 08June 2023

آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش‌آموزان را قرآن‌محور قرار دهدبه  گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی موحدی» امام جمعه اسدآباد در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: در تابستان امسال آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان را قرآن محور قرار دهد.

وی افزود: سایر برنامه‌های ورزشی، تفریحی، هنری و ... اوقات فراغت آنها نیز بر محور قرآن باشد چراکه این امر سرمایه گذاری بنیادی برای جامعه خواهد بود و دانش آموزان را از اثرات سوء فضای مجازی مصون نگه می‌دارد.

امام جمعه اسدآباد در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف واگذاری زمین برای احداث مدرسه در روستاهای علی آباد و گذرکجین شهرستان خاطرنشان کرد: در اختصاص زمین برای احداث مدرسه برای این دو روستا دسترسی آسان به مدرسه برای دانش آموزان و خانواده ها در روستا ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت مشارکت مردمی در انتخابات امسال ترغیب و تشویق خانواده ها و جامعه به شرکت در انتخابات از نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردمی برخوردار خواهد بود و آمادگی کامل همه دستگاه های اداری و دولتی برای اجرای انتخابات هر چه بهتر ضرورت دارد.

«حسین‌علی شرکائی» همچنین خاطرنشان کرد: در برگزاری هر چه بهتر برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی مشارکت دستگاه های مختلف ذیربط در این رابطه با برنامه های هدفمند ضروری بوده و نیاز است همه دستگاه‌ها برای اوقات فراغت جامعه هدف خود ورود جدی داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم از برپایی ۴۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی توسط آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: براساس پیش بینی ها نیمی از دانش آموزان شهرستان شامل ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دانش آموز اسدآبادی در برنامه های پایگاه های اوقات فراغت اسدآباد شرکت خواهند کرد.

«سجاد محمدی‌شمیم» افزود: هفت سالن ورزشی، یک مرکز دارالقرآن و یک کانون پرورش فکری نیز در طرح اوقات فراغت دانش آموزی شهرستان مشارکت خواهند داشت ضمن اینکه در حوزه آموزش در طرح تثبیت و جبران اُفت تحصیلی دانش آموزان، کلاس‌های فرهنگی و هنری، کلاس قرآنی در تجوید، حفظ، روخوانی و مفاهیم و برنامه های ورزشی نیز برای تابستان دانش‌آموزان برنامه داریم.

وی یادآور شد: ثبت نام در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان تا هفتم تیرماه دارای فرصت بوده و افتتاحیه طرح از هفتم تیرماه آغاز می شود و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار