طی پیامی؛

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش فقدان مادر بزرگوار شهید «مؤسسیان» را تسلیت گفت

مادر و همسر شهیدان «مؤسسیان» از شهدای ارامنه پس از تحمل سال‌ها فراق از همسر و فرزند خود، دعوت حق را لبیک گفت و به همسر و فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۹۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 10June 2023

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش فقدان مادر بزرگوار شهید «موسسیان» از شهدای ارامنه را تسلیت گفت.به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سیلوارت اوهانسیان» مادر شهید «ادموند موسسیان» و همسر شهید «هایقان موسسیان» از شهدای ارامنه به همسر و فرزند شهیدش پیوست. سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران فقدان این مادر بزرگوار و اسوه صبر و صلابت را خدمت ملت سرافراز ایران و خانواده معظم شهید مؤسسیان تسلیت عرض کرده و برای وی از خداوند متعال رحمت و علو درجات خواستار است.

پیکر این مادر مکرمه صبح امروز شنبه ۲۰ خرداد در آرامستان ارامنه در خاوران آرام خواهد گرفت. مراسم یادبودی نیز در مجموعه فرهنگی نایری واقع در خیابان مجیدیه جنوبی برگزار خواهد شد.

«ادموند موسسیان» جوان ۱۹ ساله در این درگیری‌های منافقین در سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید و سه ماه بعد پدرش «هایقان مؤسسیان» در راه بازگشت به خانه در خیابان هفتم تیر بر اثر تیراندازی منافقین به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار