رئیس صندوق قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه از اولویت‌های مهم کمیته امداد/ پرداخت بیش از ۲ میلیون وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

عاشوری با بیان اینکه امروز صندوق امداد ولایت به رشد خوبی رسیده است، گفت: از ابتدای تاسیس تا کنون بیش از ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات به بیش از دو میلیون نفر پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۹۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 11June 2023

ترویج فرهنگ قرض الحسنه از اولویت‌های مهم کمیته امداد/ پرداخت بیش از دو میلیون وام قرض‌الحسنه به نیازمندانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی عاشوری» رئیس صندوق قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امروز صندوق امداد ولایت به رشد خوبی رسیده است، اظهار داشت: از ابتدای تاسیس تا کنون بیش از ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات به بیش از دو میلیون نفر پرداخت شده است.

عاشوری گفت: امروز خدمات صندوق امداد ولایت کمیته امداد به صورت غیر حضوری در بستر اینترنت بانک، موبایل بانک و ... به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌شود.

رئیس صندوق امداد ولایت کمیته امداد با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرص‌الحسنه از مهمترین اهداف ما است، افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد محلی برای حضور خیرین است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ طبق بودجه می‌بایست چهار هزار میلیارد تومان وام پرداخت می‌شد که خوشبختانه این آمار با تلاش‌های صورت گرفته چهار هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

عاشوری اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، ۳۴۰ هزار و ۶۳۷ فقره وام در چهار سرفصل مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق امداد ولایت کمیته امداد خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۲ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تعهد ما برای پرداخت است که امیدواریم همچون سال گذشته با جذب منابع جدید از این سقف عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در پایان سال ۱۴۰۰ معوقات ما ۲/۳ دهم درصد بود، گفت: این آمار در سال ۱۴۰۱ به ۱/۵ دهم درصد رسید.

عاشوری خاطرنشان کرد: امروز مشتریان ما از مرز بیش از هشت میلیون نفر گذشته است و در پایان سال ۱۴۰۱ برای چندمین سال از بانک مرکزی جایزه خوش حسابی دریافت کردیم.

عاشوری با بیان اینکه سقف پرداخت ما در حال حاضر ۵۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: از بانک مرکزی درخواست کردیم تسهیلات به سقف ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وی درخصوص تضامین گفت: تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد نیاز به هیچ‌گونه تضمینی نیست و خود کمیته امداد ضامن خواهد شد.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار