در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

امیر پوردستان: سرمایه‌گذاری دشمن برای ضربه زدن به «ایمان» و «امید» مردم/ ابرموشک «فتاح» تنها یکی از دستاوردهای نیروهای مسلح است

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: امروزه درگیر جنگ ترکیبی با دشمنی هستیم که از همه مؤلفه‌های قدرت به‌صورت همزمان علیه کشورمان استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۹۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳ - 13June 2023

دشمن روی «ایمان» و «امید» مردم سرمایه گذاری کرده استامیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه کشورمان، اظهار داشت: امروزه درگیر جنگ ترکیبی با دشمنی هستیم که از همه مؤلفه‌های قدرت به‌صورت همزمان علیه کشورمان استفاده می‌کند.

امیر سرتیپ پوردستان ادامه داد: محور اصلی ورود آمریکایی‌ها به منطقه غرب آسیا، جنگ سخت بود؛ اما امروز تاکتیک و راهبردشان تغییر کرده و دشمن روی جنگ نرم سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در جنگ نرم، برای ضربه زدن به «ایمان» و «امید» مردم سرمایه‌گذاری کرده است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در فرمایشات‌ اخیرشان فرمودند که دشمن دو مؤلفه «ایمان» و «امید» مردم را هدف قرار داده و تأکید کردند هر کسی که کشور را دوست دارد، باید در ترویج «ایمان» و «امید» تلاش کند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش به نقش متولیان حوزه فرهنگی در ترویج «ایمان» و «امید» اشاره و عنوان کرد: نهادها و مسئولان عرصه فرهنگ از جمله حوزه‌های علمیه باید در تقویت بنیه‌های اعتقادی و ایمانی جوانان بیشتر تلاش کنند.

امیر پوردستان همچنین رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» را هشدار به کسانی دانست که خیال خام تجاوز به ایران را دارند و گفت: نیرو‌های مسلح تنها یکی از دستاوردهای خود را رونمایی کردند و ما برگ‌های برنده زیادی داریم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار