سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی:

ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر فرصتی برای تحول در دانشگاه‌هاست

«پیرایش» ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر را فرصتی برای تحول در دانشگاه‌‌ها دانست و گفت: دانشگاه‌ها نقش مهمی در زمینه هویت دارند و برای افزایش رضایتمندی در زمینه هویت نیز باید اقدامات اساسی در دانشگاه‌ها و جامعه انجام شود.
کد خبر: ۵۹۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ - 13June 2023

ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر فرصتی برای تحول در دانشگاه ها استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «مسعود پیرایش» سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار داشت: این المپیاد فرصتی مناسب برای رشد و ایجاد همدلی و شور و نشاط در میان دانشجویان و قطعا تحول‌آفرین است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: زندگی ماشینی و فضای مجازی یکی از مهمترین مشکلات امروز است که مردم را از فضای ورزش به دور نگاه داشته و نیاز است با اقدامات فرهنگی و ورزشی از جمله برگزاری المپیادهای ورزشی زمینه ترویج ورزش در بین مردم فراهم شود.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن جامعه دانشگاهی به مشکلات استان و شهر اراک با نگاه علمی گفت: اکنون با چالش‌هایی از جمله آلودگی هوا در این استان مواجه هستیم که برخی از این چالش‌ها به ابر چالش تبدیل شده و نیاز است برای این مشکلات چاره‌اندیشی شود و لازمه آن ایجاد نشاط و شادابی است که این دوره از المپیاد قطعا می تواند زمینه این کار را فراهم کند.

پیرایش در خصوص اهمیت جوانی جمعیت و نگاه تحول آفرین دانشگاه به مقوله جمعیت بیان کرد: با توجه به حرکت استان مرکزی به سمت پیری جمعیت، اگر اکنون فکری برای ترویج ورزش در بین جامعه انجام نشود، باید به فکر ایجاد آسایشگاه در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها نقش مهمی در زمینه هویت دارند و برای افزایش رضایتمندی در زمینه هویت نیز باید اقدامات اساسی در دانشگاه‌ها و جامعه انجام شود. استان مرکزی ظرفیت های مهمی در حوزه هویت دارد و این دوره از المپیاد می تواند بستری برای تقویت این هویت باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار