معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

پرداخت ۱۴ میلیاردی کمک هزینه تحصیلی مددجویان تهرانی

زمانیان از پرداخت بیش از ۱۴ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی برای داش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 14June 2023

پرداخت ۱۴ میلیاردی کمک هزینه تحصیلی مددجویان تهرانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حسین زمانیان» معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، اظهار داشت: هم اکنون ۲۲ هزار و ۴۴۶ دانش آموز و همچنین ۱۴۸۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

زمانیان با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون تومان برای کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است، افزود: ۱۲ میلیارد و ۳۳۹ میلیون تومان از این مبلغ برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دو میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان نیز برای پرداخت شهریه دانشجویان پرداخت شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: کمک به تحصیل فرزندان مددجویان یکی از فعالیت‌های این نهاد در زمینه پیشگیری و قطع زنجیره فقر از سرپرستان خانوار به فرزندان است.

وی تصریح کرد: تا کنون تعداد ۲۰۱ مددجو به رتبه‌های بالای تحصیلی رسیده و جزء افراد موفق جامعه هستند و در کنار توانمندی خود به خانواده و افراد نیازمند نیز کمک می‌کنند.

زمانیان بیان کرد: هم اکنون ۲۱۲ نفر از دانشجویان علوم پزشکی و همچنین ۲۱ نفر از ورودی‌های سال ۱۴۰۱ دانشگاه فرهنگیان از مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران ارائه ۱۹ هزار و ۵۸۷ مورد خدمات فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اردویی و همچنین توزیع ۱۳ هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان را از دیگر خدمات کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار