مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی فارس:

بسیج سازندگی در خدمات‌رسانی جهادی پیشتاز بوده است

سرهنگ «قزل سفلی» گفت: بسیج سازندگی در تمام عرصه‌های محرومیت‌زدایی، عمران و آبادی وسازندگی، ایام کرونا و دیگر عرصه‌ها همواره پیشتاز خدمات‌رسانی جهادی به مردم بوده است.
کد خبر: ۵۹۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ - 17June 2023

بسیج سازندگی در خدمات‌رسانی جهادی پیشتاز بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «اسماعیل قزل سفلی» مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی فارس امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس و معرفی سرهنگ «علی‌اکبر طحان» فرمانده سابق سپاه ناحیه فسا به عنوان عنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی فارس که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد اظهار داشت: بسیج سازندگی در تمام عرصه‌های محرومیت‌زدایی، عمران و آبادی وسازندگی، ایام کرونا و دیگر عرصه‌ها همواره پیشتاز خدمات‌رسانی جهادی به مردم بوده است.

مسئول سابق سازمان سازندگی فارس ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس جهاد سازندگی اظهار داشت: پس از انحلال جهاد سازندگی با فرمان مقام معظم رهبری بسیج سازندگی آغاز به کار کرد و بسیج سازندگی آغازی بود بر یک پایان.

سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل‌سفلی با یادآوری خدمات گروه‌های جهادی در ایام کرونا، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در سیل‌ها و زلزله‌ها هم در خط مقدم بودند.

قزل‌سفلی به درخشیدن جهادگران کارآفرین در راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه و عرصه اقتصادی اشاره کرد و افزود: من مراسم تکریم و معارفه را به مسابقه دومیدانی تعبیر می‌کنم که از شخصی تحویل گرفته و به نفر بعد تحویل می‌دهیم.

قزل‌سفلی گفت: امروز بسیج سازندگی وارد عرصه‌های بزرگ‌تری شده است و این، با عنایت خداوند متعال و شهدا، بویژه شهدای جهادگر است.

وی تصریح کرد: اگر امروز بسیج سازندگی در اذهان مردم استان نشسته است، مرهون پدری‌ها و تدابیر ارزشمند فرماندهی سپاه فجر است، چراکه در پشتیبانی‌ها احساس ضعف نکردیم، چون فضا را سردار فرمانده سپاه فجر برای ما آماده کرده بودند؛ و این، حاصل درک صحیح از ضرورت محرومیت‌زدایی است. 

مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی فارس با اشاره به اینکه این سازمان امروز، بیش از 18 ماشین‌آلات تخصصی دارد، ادامه داد: در حوزه کمک‌های مومنانه که با فرمان مقام معظم رهبری مسابقه خدمتگزاری برگزار شد، 18نوع خدمت ارائه شد و در کنار آن، قرارگاه‌های منطقه تا محله‌ای شکل گرفت تا این مسابقه به بهترین نحو ادامه یابد. 

وی با بیان اینکه هیچوقت به دنبال اول شدن نبودم، اما همیشه به دنبال الگو شدم بودم، تاکید کرد: بسیج سازندگی فارس در ارائه خدمات جهادی در عرصه‌های مختلف در‌کشور، الگو شده است.

قزل‌سفلی تصریح کرد: در کنار همراه با مردم بودن، کمک به دولت هم از وظایف ماست.

وی خطاب به مسئولین گفت: ظرفیت بی انتهای نیرو‌های جهادی آماده کار است و می‌توان از این ظرفیت، بهره زیادی برد در کنار ظرفیت فراوان نمایندگان استان. 

قزل‌سفلی خطاب به جهادگران گفت: اگر‌حاج قاسم‌سلیمانی، شهید مویدی، شهید اسکندری، شهید عجمیان و شهدای دیگر جانشان را برای این اسلام و انقلاب فدا کردند، شما باید با ایمان و اخلاص گام‌های بلندتری بردارید، چرا که امروز در کنار آمریکا و اسرائیل، فقر و محرومیت هم در مقابل ماست. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار