فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

فراجا سازمانی ولایی و مردم‌محور است

سردار «تقوی» گفت: فراجا سازمانی ولایی و مردم‌محور است و به صورت شبانه روز کارکنان این نیروی مقتدر تلاش می‌کنند امنیت و آرامش مطلوبی را برای مردم تأمین کنند.
کد خبر: ۵۹۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 18June 2023

فراجا سازمانی ولایی و مردم‌محور استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی که برای اطلاع از میزان پیشرفت عملیات عمرانی احداث ساختمان ستاد انتظامی خلیل‌آباد به این شهرستان سفر کرده است، در جمع کارکنان انتظامی خلیل‌آباد یکی از مهمترین رسالت‌های بلندمدت در نیروی انتظامی را مردم‌یاری و تأمین امنیت روانی جامعه دانست و اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم راهی برای کسب اعتماد در اقشار جامعه است و ما برای آرامش خاطر مردم تلاش می‌کنیم و تا لحظه آخر در جهت امنیت و آرامش شهروندان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات در میدان عمل حاضر خواهیم بود.

وی با تأکید بر تکریم شهروندان، حفظ نظم و امنیت و ارتقاء توان رزمی فراجا، افزود: فراجا سازمانی ولایی و مردم‌محور است و به صورت شبانه روز کارکنان این نیروی مقتدر تلاش می‌کنند امنیت و آرامش مطلوبی را برای مردم تأمین کنند.

سردار تقوی با اشاره به حجم ماموريت‌های محوله فراجا و افزايش جرائم، از شهروندان درخواست کرد در کنار و همراه پلیس باشند و نیروی انتظامی را یاری کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان ضمن قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد در برخورد با جرائم و ایجاد بسترهای لازم در ارتقا توان انتظامی شهرستان اظهار امیدواری کرد: برخورد مقتدرانه با برهم‌زنندگان نظم عمومی و تلاش در راستای ایجاد نظم و امنیت پایدار در سایه وجود پلیس قدرتمند میسر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها