معاون اول رییس جمهور:

همه باید به مجوز‌های رسمی وزارت ارشاد احترام بگذارند

معاون اول رییس‌جمهور بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی هنری تاکید کرد.
کد خبر: ۵۹۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 19June 2023

همه باید به مجوز‌های رسمی وزارت ارشاد احترام بگذارندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور در آخرین جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، اظهار داشت: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.

وی در این جلسه وزرا، روسای دستگاه‌های اجرایی و مسئولین دولت را به همکاری حداکثری با مجلس شورای اسلامی فراخواند و گفت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه کشور عنوان کرد: دولت در فرایند تدوین این لایحه تلاش کرد به ماموریت‌های دستگاه‌ها توجه کند و از ویژگی‌های بارز این لایحه رویکرد تحولی بوده و توجه ویژه‌ای نیز به اسناد بالادستی نظام، جهت گیری‌های انقلابی، رفع مشکلات اساسی کشور، اصلاح ساختار بودجه و رفع ناترازی‌ها معطوف شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار