اهدای مدال طلای قهرمانی آسیا به خانواده شهید رضایی

دونده الوندی که در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی مالزی در رده پیشکسوتان موفق به کسب سه مدال شده بود، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با حضور در گلزار شهدای روستای کمال‌آباد از توابع شهرستان البرز، مدال‌های خود را به والدین شهید «محمدحسین رضایی» تقدیم کرد.
کد خبر: ۵۹۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 20June 2023

اهدای مدال طلای قهرمانی آسیا به خانواده شهید رضاییبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود محسنی» دونده الوندی که در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی مالزی در رده پیشکسوتان موفق به کسب سه مدال شده بود، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با حضور در گلزار شهدای روستای کمال‌آباد از توابع شهرستان البرز مدال‌های خود را به والدین شهید «محمدحسین رضایی» تقدیم کرد.

در مراسم فوق با حضور «مصطفی غفوری» فرماندار و «علی‌پناه قویدل» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز از خانواده شهید محمدحسین رضایی و محمود محسنی تجلیل به‌عمل آمد.

محسنی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: این مدال‌ها زیبنده سینه کسانی است که این فرزندان را تربیت کرده و به جامعه تحویل دادند.

این دونده الوندی در مسابقات مالزی در ماده ۴۰۰ متر طلا گرفت و در ماده‌های ۲۰۰ متر نقره و ۱۰۰ متر نیز مدال برنز را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.

لازم به ذکر است رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی مالزی طی روز‌های پنجم تا هشتم خرداد سال جاری به میزبانی شهر جوهوربارو کشور مالزی برگزار شد.

گفتنی است شهید «محمدحسین رضایی» روز شانزدهم مرداد ۱۳۴۹ در روستای کمال‌آباد از توابع شهرستان البرز به دنیا آمد، پدرش علی‌اکبر، کشاورزی می‌کرد و مادرش صفیه نام داشت.

این شهید گرانقدر که تا پایان دوره راهنمایی درس خواند، کارگر کارخانه بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و چهارم خرداد ۱۳۶۷ در شیخ‌ محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

پیکر شهید رضایی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۱ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار