مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان:

مقابله با ناهنجاری‌ها نیازمند کار سلبی در کنار کار فرهنگی است

حجت‌الاسلام «مهدوی» گفت: در مواجهه با ناهنجاری‌های اخلاقی و سازمان یافته نیازمند فعالیت سلبی و صیانتی در کنار فرهنگی هستیم و صرف فعالیت فرهنگی پاسخگو نیست.
کد خبر: ۵۹۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ - 23June 2023

مقابله با ناهنجاری‌ها نیازمند کار سلبی در کنار کار فرهنگی استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز در سخنرانی مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: رویکرد و راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مندی از شیوه‌های به‌روز برای تبلیغات دینی بوده و تشکل‌ها را برای بهره‌مندی از آن هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه هیئتی‌ها باید از بستر رسانه و فضای مجازی برای نشان دادن عملکرد خود استفاده کنند گفت: جشنواره "حبیب" به‌عنوان یکی از ابتکارات اداره‌کل تبلیغات استان گیلان و با هدف رسانه‌ای شدن تشکل‌های دینی در فضای اجتماعی تعریف شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مجموعه‌های مذهبی گزارش فعالیت‌های دینی خود را در بستر رسانه به مردم نشان دادند و در جهاد تبیین وارد میدان شدند، افزود: شناخت آحاد مردم نسبت به هویت خود موجب می‌شود تا در برابر هجمه رسانه‌ای دشمن مصون بمانند.

مهدوی با بیان اینکه کار فرهنگی در برابر رزمایش سازمان‌یافته کشف حجاب و ناهنجاری‌های پوشش در سطح شهر در کوتاه مدت پاسخگو نیست گفت: در کنار کار فرهنگی و تبیینی باید کار سلبی، صیانتی را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات کارکرد ایجابی در مقابل ناهنجاری‌ها دارد نه سلبی افزود: کارکرد ایجابی زمان‌بر است و در بازه زمانی کوتاه اثرگذار نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: در مواجهه با ناهنجاری‌های اخلاقی و سازمان یافته نیازمند فعالیت سلبی، صیانتی در کنار فرهنگی هستیم و صرف فعالیت فرهنگی پاسخگو نیست.

مهدوی از فعالیت‌های منسجم فرهنگی تبلیغی، هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی مذهبی و موسسات قرآنی در جهت‌دهی برای اصرار و استحکام فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: برای عفاف و حجاب و ترویج ایمان از راهکارهای متعدد و متنوع مستقیم و غیر مستقیم بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها