حجت‌الاسلام مصدق:

قوه قضائیه از جریان افشای حقوق بشر آمریکایی حمایت می‌کند

معاون اول قوه قضائیه از حمایت همه جانبه این قوه از ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 24June 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت الاسلام «محمد مصدق» معاون اول قوه قضائیه در جریان رونمایی از پوستر و فراخوان علمی پژوهشی این جشنواره اظهار داشت: براساس مبانی دینی ما انسان دارای کرامت و حقوق مختلفی از جمله حق حیات، حق آزادی، حق کرامت و... می باشد که رژیم ایالات متحده آمریکا دقیقا در جهت خلاف این ارزش ها اقدام می‌کند و ناقض این حقوق انسانی و بشری است.

وی افزود: جنایات آمریکا در منطقه و جهان و فروش اسلحه برای اختلال در امنیت منطقه و جهان است و اتفاقا کار علمی و هنرمندانه و رسانه ای قوی می‌تواند این تابو را درباره هیمنه پوشالی آمریکا بشکند و جوانان ایران و جهان را در همه جوامع و با فرهنگ های مختلف متوجه ادعاهای دروغین آمریکا در خصوص حقوق بشر کند.

وی عنوان کرد: برگزاری این قبیل رویدادها باید در جهت متحد کردن ملل اسلامی و آزادیخواهان جهان باشد و اگر این اتفاق مستمر باشد حتی می‌توان به تشکیل سازمانی برای احقاق حقوق بشر از منظر اسلامی نیز اندیشید. علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه‌های دبیرخانه بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی به پایگاه اینترنتی www.us-humanrights.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها