حقوق بشر آمریکایی/ امام جمعه دیر مطرح کرد؛

نافرجام ماندن ترور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نتیجه مقدرات خداوند برای رهبری آینده جهان اسلام

حجت‌الاسلام «حسینی» با بیان اینکه ترور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سند رسوایی منافقین شد گفت: خداوند مقدر کرده بود که عملیات ترور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر نافرجام بماند تا ایشان جهان اسلام را در آینده رهبری کنند.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 27June 2023

نافرجام ماندن ترور رهبر انقلاب نتیجه مقدرات خداوند برای رهبری آینده جهان اسلامبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه در این روز‌ها خبر رسوایی منافقین کور دل به گوش می‌رسد اظهار داشت: در عملیاتی که توسط پلیس آلبانی در مقر گروهک تروریستی منافقین انجام شد دولت‌های غربی نیز پی به اقدامات تروریستی آن‌ها بردند.

امام جمعه دیر بر ضرورت بازخوانی جنایات منافقین که دست شان به خون هزاران نفر از ملت ایران آلوده است گفت: رهبر انقلاب سال ۶۰ در سخنرانی خود در مسجد ابوذر تهران قصد روشنگری داشتند.

وی با یادآوری اینکه سال ۱۳۶۰ منافقین از ۳۰ خردادماه با عملیات جنگ مسلحانه خود در برابر نظام ایستادند و عملیات ایذایی خود را انجام می‌دادند افزود: منافقین با انجام عملیات مسلحانه می‌خواستند با ترور شخصیت‌های مهم انقلاب پیروزی و پیشبرد نظام را مورد هدف قرار دهند.

حسینی به عملیات نافرجام ترور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط این گروه تروریستی در ۶ تیر سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خداوند مقدر کرده بود که رهبر انقلاب برای این انقلاب و نظام ذخیره بماند و در آینده جهان اسلام را رهبری کنند.

امام جمعه دیر با اشاره به جنایت هفتم تیر سال ۶۰ در بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران گفت: در این جنایت آیت الله بهشتی و هفتاد و دو نفر دیگر از یارانش در آتش کینه منافقین سوختند.

وی با بیان اینکه ترور نافرجام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سند رسوایی منافقین شد تصریح کرد: ملت باید بیدار باشند، زیرا جنایتکارن و منافقین داخلی و خارجی از قضایا جهت پیشبرد اهداف پلید خودشان استفاده می‌کنند.

حسینی به کاهش کامنت‌های منافقین بعد از بازرسی پلیس آلبانی از کمپ منافقین آن‌ها اشاره کرد و اظهار کرد: منافقین و شبکه‌های معاند در پشت سیستم نشسته و نظرات خلاف واقعیت به نام ملت ایران را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند و مردم را ناامید می‌نمودند.

امام جمعه دیر به بیانات رهبر انقلاب با محوریت جنگ روانی و ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: نیاز است امروز بین مردم امیدآفرینی کرد که از این رهگذر عبور خواهیم کرد.

وی بر لزوم بازخوانی هفته حقوق بشر آمریکایی در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمنان با تبلیغات در داخل و خارج کشور با تمام توان سیاه نمایی می‌کند وسعی بر مخفی کردن جنایات وهمه اقدامات استکبار جهانی بر علیه ملت ایران دارند که باید نسبت به این قضایا آشنا بود وروشنگری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها