سخنگوی ستاد مردمی جشن‌های غدیر استان هرمزگان مطرح کرد؛

برپایی جشن غدیر در 34 نقطه از هرمزگان

«موسوی ثمره هاشمی» از اعلام آمادگی ۳۴ مجموعه مردمی برای شرکت و پذیرایی در «مهمانی بزرگ روز غدیر» خبر داد و گفت: این مهمانی عظیم، عصر روز ۱۸ ذی‌الحجه همزمان با روز عید غدیرخم در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 28June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «سید مجتبی موسوی ثمره هاشمی» سخنگوی ستاد مردمی جشن‌های غدیر در هرمزگان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۳۴ گروه مردمی در قالب ۷۰ موکب از جمله موکب‌های پذیرایی، فرهنگی، هنری و جهادی برای مشارکت گسترده در این جشن بزرگ اعلام حضور کرده‌اند.

وی عنوان کرد: برای برپایی هرچه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی و تاریخی با نهادها و سازمان‌های مختلف استان هرمزگان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وعده دیدار عصر جمعه ۱۸ ذی‌الحجه ساحل غدیر بندرعباس

سخنگوی ستاد مردمی جشن‌های غدیر در هرمزگان ابراز داشت: جشن غدیر هرمزگان امسال نخستین تجربه برگزاری را دارد که تلاش خواهیم کرد با برپایی اینگونه مراسم‌هایی با محتوای بیشتر و وسیع‌تر از حضور مردم به مانند همیشه به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

موسوی ثمره هاشمی عنوان کرد: این جشن در یک مسیر مشخص و پیش‌بینی شده در روز جمعه ۱۶ تیرماه همزمان با ۱۸ ذی‌الحجه روز عید غدیر از مسیر حرکت «حد فاصل اسکله شهید حقانی تا بازار ماهی فروشان» با مشارکت خودجوش مردم برپا می‌شود.

وی گفت: در طول این مسیر موکب‌های کودک و نوجوان، بازی و سرگرمی، سرود، مشاوره و پزشکی، پذیرایی و خدماتی، قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری و جهادی جانمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار