پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان به مناسبت عید قربان

ناوسالار یکم پاسدار«رکن الدینی» امروز با صدور پیامی، عید سعید قربان را به ملت ایران، مسلمانان جهان و مردم شریف بندرعباس تبریک گفت.
کد خبر: ۶۰۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ - 29June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،ناوسالار یکم پاسدار «رکن الدینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان امروز با صدور پیامی، عید سعید قربان را به ملت ایران، مسلمانان جهان و مردم شریف بندرعباس تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید قربان، عید قربانی کردن نفس پای ایمان به خدای یکتا و مهربان است، پس از دعای عرفه و با اقتدا به مولای خوبی ها، اباعبدالله الحسین علیه السلام و راز و نیاز و نیایش با حضرت حق تعالی و پاک شدن از گناهان، به استقبال عید بزرگ قربان رفتن لذتی دوچندان دارد.

عید قربان زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند و در مسیر قرب الهی، گذشتن از دلبستگی ها و گردن نهادن بی چون و چرا در برابر امر خدای متعال تنها کلید ره یافتن در زمره صابران و بندگان حقیقی است.

در روزهایی که معطر به عطر عرفه است عید سعید قربان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و تمامی مسلمانان به ویژه مردم شریف و متدین هرمزگان و مسلمانان جهان تبریک عرض کرده و از خداوند متعال می خواهم عیدی خود را با بارش باران رحمت الهی بر مردم عزیز ارزانی کند.

اینجانب عید قربان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم عزیز هرمزگان تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار