حجت‌الاسلام رییسی:

جامعه اسلامی از هتک حرمت قرآن کریم نخواهد گذشت

رییس جمهور با اشاره به اهانت به قرآن کریم طی روز‌های اخیر در یک کشور غربی مدعی آزادی بیان گفت: ببینید به ارزشمندترین کتاب الهی که برای هدایت بشر آمده چطور اهانت می‌کنند، جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
کد خبر: ۶۰۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 30June 2023

جامعه اسلامی از هتک حرمت قرآن کریم نخواهد گذشتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهور ظهر جمعه پس از بازدید از روند اجرای خط لوله انتقال آب خلیج فارس، در جمع نمازگزاران جمعه شهر رفسنجان اظهار داشت: به ارزشمندترین کتاب الهی که برای هدایت بشر آمده اهانت می‌کنند و نه فقط ۲ میلیارد، مسلمان بلکه پیروان تمامی ادیان الهی، آسمانی و ابراهیمی قلوبشان جریحه دار شده است.

حجت‌الاسلام رییسی با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه دار شده تصریح کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما، توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش‌های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.

رییس جمهور تصریح کرد: جوانان بدانند آنان که مدعی آزادی بیان هستند، چطور استبدادی، استکباری و باروحیه تفرعن مقدسات مسلمانان را مورد اهانت قرار می‌دهند؛ آیا این قابل گذشت است؟

وی افزود: جوانان بشناسند این‌ها دروغ می‌گویند و طرفدار آزادی بیان، قلم و عقیده نیستند؛ بلکه با آزادی مخالفند و می‌خواهند استبداد خود را با تابلوی آزادی بیان به بشریت تحمیل کنند.

حجت‌الاسلام رییسی با بیان اینکه قرآن جلوه آزادی است و به بشریت آزادی می‌آموزد، اظهارداشت: اینان که این اهانت‌ها را به مقدسات انجام می‌دهند، با آزادی مخالفند.

کلیدخوردن جبهه آبرسانی به رفسنجان

رییس جمهور همچنین در ادامه با اشاره به پیشرفت خوب پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان گفت: از امروز قرار شد جبهه آبرسانی به رفسنجان نیز از طریق لوله فرعی آغاز شود و عملیات اجرایی آن کلید بخورد.

وی افزود: ۱۶ کیلومتر باید لوله گذاری در مسیر فرعی از خط انتقال به سمت رفسنجان عملیاتی شود که کار آن شروع می‌شود و بهره برداری آن طول نخواهد کشید.

رییس جمهور اظهارداشت: از آنجا که اجرای کار این پروژه به شکل جهادی است امیدواریم تا چندماه آینده شاهد بهره برداری این پروژه باشیم تا مردم رفسنجان نیز از این آب بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام رییسی گفت: قرار شد در این دولت با فعل ماضی حرف بزنیم، لذا کار‌هایی که انجام شده را می‌گوییم و اعتبار این پروژه نیز حل شده و این حق مردم این منطقه است.

به گفته وی، این پروژه در کنار سه جبهه کاری است که برای آبرسانی به استان کرمان فعال است و از امروز این جبهه آبرسانی به رفسنجان فعال می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح امروز (جمعه) نهم تیر به منظور انجام سفری یک روزه از طریق فرودگاه بم وارد استان کرمان شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار