حقوق بشر آمریکایی/ امام جمعه موقت مهدیشهر:

آمریکایی‌ها حق ناپذیر هستند

حجت الاسلام «سقائیان» گفت: آمریکایی‌ها برای جنایت‌های خودشان حق می‌تراشند یعنی خود را محق به انجام آن جنایت‌ها می‌دانند در صورتی که همه آگاه هستند که اینها بهانه‌ای برای حقوق بشر آمریکایی است.
کد خبر: ۶۰۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ - 30June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «علی سقائیان» امام جمعه موقت مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر ضمن اشاره به حادثه شهید شدن ۲۹۰ نفر از مسافران هواپیمای ایرانی در سال ۶۷، اظهار داشت: آمریکا عامل شهادت ۲۹۰ نفر مرد و زن و کودک و سالمند ایرانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره دچار خود برتر بینی است، افزود: در دین مبین اسلام تاکید بر این است که انسان نمی‌تواند تکبر داشته باشد چرا که ابتدا نطفه‌ای بی چیز است و انتها نیز مردار خواهد بود و اگر یک روز دیرتر دفن شود، همه جا را تحت تأثیر قرار می‌دهد لذا آدمی از این خود بالا بینی آمریکایی‌ها همواره در شگفت است.

امام جمعه موقت مهدیشهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها حق ناپذیر هستند، بیان کرد: آمریکایی‌ها برای جنایت‌های خودشان حق می‌تراشند یعنی خود را محق به انجام آن جنایت‌ها می‌دانند در صورتی که همه آگاه هستند که اینها بهانه‌ای برای حقوق بشر آمریکایی است.

سقائیان فریبکاری و رفتار منافقانه را دیگر ویژگی آمریکا دانست و گفت: آمریکایی‌ها چهره منافقانه‌ای از ابتدا تا کنون داشته و امروز این چهره برای تمام دنیا نمایان و مشخص شده است.

وی خواستار برگزاری برنامه‌های ویژه در دهه ولایت شد و ابراز کرد: برنامه ویژه دهه ولایت با برنامه‌ریزی از سوی مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و خدماتی به گونه‌ای باشد که مردم و در رأس آنها جوانان، محور برنامه‌ها باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار