گرامیداشت شهدای تخریبچی مدافع حرم در دومین همایش «فرمان دل»

مراسم دومین همایش «فرمان دل» همزمان با ایام دهه امامت و ولایت در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ - 01July 2023

گرامیداشت شهدای تخریبچی مدافع حرم در دومین همایش «فرمان دل»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید «ابراهیم رشید» فرمانده تخریب در سوریه، سومین یادواره شهدای تخریبچی مدافع حرم و دومین همایش فرمان دل با حضور خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت برگزار شد.

سردار «سید جواد غفاری» از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس و جبهه مقاومت، در این همایش خاطراتی را از شهدای والامقام نقل کرد و به بیان ویژگی‌هایی از مردان خدا و شهیدان عزیز از جمله خستگی ناپذیری، شجاعت، ایمان، ولایت پذیری و ... پرداخت.

قرائت دل نوشته فرزند شهید ابراهیم رشید و تجلیل از مادر این شهید عزیز، اجرای گروه سرود ناشنوایان «فرشتگان کوچک» و نقالی مرشد میرزا علی از بخش‌های این همایش بود؛ مراسم نیز با حضور پرچم متبرک آستان قدس رضوی حال و هوایی دیگر به خود گرفت، همچنین ناخدا یکم مهدی موثق از اعضای هیات رییسه ناوگروه ۸۶ نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش تجلیل شد.

در این همایش، «رجبی» از اعضای هیات امنای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم در مورد تشکیل قرارگاه شهید رشید و اهداف آن در زمینه های فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی و جریان سازی فعالیت های جهادی با حضور فرهنگ ها و سلیقه های مختلف بیاناتی را ایراد کرد.

در حاشیه همایش نیز مسابقه مین یابی و غرفه‌های حجاب و عفاف و محصولات فرهنگی و کتاب دفاع مقدس برپا بود؛ در پایان شرکت کنندگان در مراسم، با گلباران سر مزار شهید ابراهیم رشید، به این شهید عزیز و دیگر شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

در همایش فوق، مسئولانی چون احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امیر سرتیپ دوم نعمت محسنی زرین فرمانده ارشد ارتش در قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد مسئول سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، جمعی از مدیران گروه های جهادی استان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها