یادداشت/ محمدرضا ورزی

جاهل همیشه توسط مولد فتنه هدایت می‌شود

تحلیل بنده، اقدام فردی و خودجوش، توسط یک به ظاهر مسلمان عراقی نیست. بلکه یک جریان اداره کننده این اقدام است. جاهل همیشه توسط مولد فتنه هدایت می‌شود. ستاد فرماندهی جای دیگریست.
کد خبر: ۶۰۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 02July 2023

جاهل همیشه توسط مولد فتنه هدایت می‌شودگروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس - «محمدرضا ورزی» کارگردان سینما و تلویزیون در واکنش به توهین هتاکانه به ساحت کلام‌الله، یادداشتی منتشر کرد.

در این یادداشت آمده است:

پس من چگونه گویم، کاین درد را دوا کن

بنام خالق هستی

سلام برانبیای راستین خدا

و سلام بر اولیای خلدآشیان

درحالی این دل نوشته راتحریر می‌کنم که قلبم سرشار از درد، و روحم انباشته از رنج است.

باز برگ منفور دیگری در قاموس آخرالزمان نمایان گردید.

آری. سوزاندن کتاب خدا، آن مصحف شریف.

قرآن عظیم

تا امروز دوبار دولت خبیث دانمارک که به واسطه یک نشریه مخذول ویک کاریکاتوریست مفلوک، به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص)، به زعم خودشان اهانت کرد، پیش تراز آن، سلمان رشدی ملعون در دایره گستاخی و شر قلم زد، و امروز دولت منحوسی دیگر از حدود کم قدرخود پایش را فراتر گذاشته، اقدام به عملی سخیف ولغو نموده است.

بله. دولت پادشاهی سوئد. یا به عبارتی سرزمین

وایکینگ‌ها! به لحاظ وسعت ارضی حدودا در مقیاس کشور عراق است.

شعار پادشاهشان اینست: برای سوئد در این زمان!

آیا در این زمان در سوئد به‌نام آزادی، مصلحت امر به جریحه‌دار کردن قلوب جامعه عظیم مسلمانان درجهان است؟

تحلیل بنده، اقدام فردی و خودجوش، توسط یک به ظاهر مسلمان عراقی نیست. بلکه یک جریان اداره کننده این اقدام است. جاهل همیشه توسط مولد فتنه هدایت می‌شود. ستاد فرماندهی جای دیگریست. حالا یکروز سوئد بانی این بازی شرم آور است یکروز دانمارک ویکروز دیگر آلمان. جریان شناختی این واقعه، دراصل از همان‌جایی نشأت می‌گیرد که داعش را متولد کرد و جریان‌های افراطی اسلامی را تقویت نمود تابه جهان بگوید اسلام چنین است. امروز خرده این حقیر، حتی به اقدام کثیف دولت شاهنشاهی سوئد نیست. بلکه به جامعه اسلامی درجهان اسلام است که دراثر فتنه انگیزی بدخواهان اسلام عزیز، بعضا با یکدیگر به اختلاف رسیده اند و دشمن بدعهد، ازاین آب گل آلود، صید چشمگیری را برای تحقق مقاصدش استحصال نموده است. اگر وحدت کلمه، همان توصیه مانای معمارکبیرانقلاب اسلامی درمیان دولت‌های اسلامی بطورکامل و بدور از هرتفرقه مشهودی موجود بود، امروز هیچ دولت منحوسی جرأت اینچنین گستاخی را به ساحت مقدس دین الهی نداشت.

بقول آن پیرِ مراد: اگر وحدت کلمه اسلامی بود و اگر دولت‌ها و ملت‌های اسلام به هم پیوسته بودند، معنا نداشت که قریب یک میلیارد جمعیت مسلمین زیر دست قدرت‌ها باشد. اگر همه با هم برادرانه در راه اسلام قدم بردارند، هیچ قدرتی بر آن‌ها غلبه نخواهد کرد (۳۱ فروردین ۱۳۵۸)

و اینچنین است که بعضا ما درگیر اشخاص با افعالشان می‌شویم و از جریان‌ها و جریان شناختی‌ها غافل هستیم. این جریان پلید اسلام ستیز، یک مثلا مسلمان عراقی را برای تحقق هدفش انتخاب می‌کند تا افکارعمومی در مسیر تقابل مسلمانان بایکدیگر منحرف شود، غافل که ریشه‌ این درد از جای دیگری سرچشمه می‌گیرد.

در آخر کلام، به سهم خودم این عمل شنیع و شیطانی را محکوم می‌نمایم و امید است جامعه عظیم مسلمانان درسرتاسر جهان، واکنشی موثر دراین مهم ازخودنشان دهد.

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

محمدرضا ورزی

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار