همزمان با حمله ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافری ایرباس؛

فیلم کوتاه «۶۵۵» آماده پخش شد

«ادریس راموز» از پایان فیلمبرداری، مراحل فنی و آماده پخش شدن فیلم کوتاه «۶۵۵» با موضوع حمله موشکی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ به کارگردانی و فیلمبرداری اصغر بشارتی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 03July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «ادریس راموز» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فیلم کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای با نگاهی متفاوت به موضوع حمله موشکی ناو آمریکایی وینسنس به پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر در سال ۱۳۶۷ پرداخته است.

وی ادامه داد: نویسنده، کارگردان و تصویربردار این اثر، اصغر بشارتی فیلمساز نام آشنای کشور است که با ساخت این فیلم سعی کرده دیدگاه نسل جدید به موضوع تعاملات جهانی را به بیننده منتقل کند.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛ الهام افروتن مشاور هنری، منصور وحدانی تدوینگر، یونس دهقانی طراحی پوستر و مهدیه بارانی به عنوان بازیگر، سایر عوامل این فیلم کوتاه را تشکیل می دهند.

راموز خاطرنشان کرد: این فیلم فردا (دوشنبه ۱۲ تیر) به مناسبت سی و پنجمین سالگرد حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی (ایران ایر) بر فراز آب های خلیج فارس طی مراسمی به نمایش درخواهد آمد.

اصغر بشارتی عکاس ایرنای قشم با داشتن بیش از ۱۰۰ جایزه ملی و بین المللی در زمینه عکس، فیلم کوتاه و مستند، حدود ۱۷ سال است که ضمن معرفی جاذبه های جزیره قشم به مردم کشور و جهان، افتخارات زیادی برای ایران به همراه داشته است.

فیلم کوتاه «۶.۵۵» آماده پخش شد/ پایان مراحل فنی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار