سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس:

جرقه جنگ شناختی دشمن علیه ایران در فضای مجازی زده شد

«قزل سفلی» با بیان اینکه جنگ شناختی که دشمنان ما سالها بر روی آن کار کرده بودند با مرگ مهسا امینی علیه ما شدت گرفت گفت: بستر اصلی این جنگ نیز در فضای مجازی شکل گرفت اما در کف خیابان شعله‌ور شد.
کد خبر: ۶۰۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ - 04July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل قزل‌سفلی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس امروز در همایش «هم‌اندیشی جهادتبیین اساتید درس معارف دفاع مقدس استان فارس» که با حضور اساتید درس دفاع مقدس استان فارس، روسای دانشگاه‌های استان فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس و «محمد رضا قائدی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و «جعفر ترک‌زاده» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد ابتدا با بیان اینکه جنگ شناختی که دشمنان ما سالها بر روی آن کار کرده بودند با مرگ مهسا امینی علیه ما شدت گرفت اظهار داشت: بستر اصلی این جنگ نیز در فضای مجازی شکل گرفت اما در کف خیابان شعله‌ور شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بساط امپریالیسم جهانی و طواغیت شرق و غرب و صهیونیسم را برهم زد و دشمنی صهیونیسم جهانی و آمریکا با انقلاب ما بر همین مبنا است.

اسماعیل قزل سفلی گفت: در جنگ شناختی برخی ورزشکاران و سلبریتی‌ها به سبب عدم بصیرت و شناخت کافی، میدان‌دار و مرجع می‌شوند و دشمن نیز به پشتیبانی از آنها می‌پردازد و وتساپ، اینستاگرام و به ویژه کلاب هاوس بستری است که دشمن در آن هم به تهاجم شناختی به مواضع ما می‌پردازد و هم شروع به یارگیری در آنها می‌کند.

رئیس سابق بسیج سازندگی سپاه فجر فارس با بیان اینکه نقش دانشگاه در حوزه جنگ شناختی از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: اساتید می‌توانند در این عرصه با تبیین حقایق نقش آفرینی مثبتی داشته باشند و حتما باید از این ظرفیت استفاده شود.

قزل سفلی با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت ما نیازمند احیا و بازآرایی است خاطرنشان کرد: چه معنی دارد که برخی دانشگاه‌ها در خصوص تدریس و ارائه درس معارف دفاع‌مقدس که بخشی از هویت ملی و دینی و انقلابی ایران معاصر است مقاومت کنند؟

وی در پایان خواستار اهمیت بیشتر دانشگاه به درس دفاع مقدس شد و گفت: دفاع مقدس می‌تواند الگویی برای مردم  و مدیران امروز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها