برگزاری نشست علمی نیازسنجی با انجمن جانبازان بصیر

نشست علمی با انجمن جانبازان بصیر خانه نور با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان بصیر، رئیس و مدیران پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 10July 2023

برگزاری نشست علمی نیازسنجی با انجمن جانبازان بصیربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای پیشبرد اهداف سال ۱۴۰۲ مبنی بر برگزاری نشست‌های تخصصی با گروه‌های مختلف جانبازی و شناسایی نیاز‌های واقعی این عزیزان، پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان روز سه‌شنبه ششم تیرماه مهمان انجمن جانبازان بصیر در خانه نور بود.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان بصیر، رئیس و مدیران پژوهشکده برگزار شد، ضمن احترام به مقام شهدا و جانبازان سرافراز میهن، گزارشی از نیازسنجی‌های انجام شده از سال ۱۳۸۴ تاکنون در جامعه جانبازان دو چشم نابینا ارائه و فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید و به‌روز دنیا با هدف ارتقای سطح توانمندی این عزیزان معرفی شد.

جانبازان بصیر ضمن استقبال گرم از اعضای پژوهشکده و یادآوری چگونگی تشکیل هسته اولیه این انجمن رشد و ارتقای آن به پشتوانه کمک‌های علمی پژوهشکده، به تشریح مشکلات و مسائل مرتبط با جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود پرداخته و رسیدن به سن سالمندی را یکی از دغدغه‌های مهم زندگی خود عنوان کردند.

ارتقای سامانه گویای نابینایان، انجام پایلوت طبقه‌بندی بین‌المللی عملکرد، ناتوانی و سلامت جانبازان بصیر بر اساس مدل ICF و نیازسنجی سلامت از برنامه‌های آینده پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان اعلام شده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها