در همایش ملی چادر‌های آسمانی؛

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا: اقدامات ایجابی در راس برنامه‌های پلیس در حوزه عفاف و حجاب است

سردار منتظر‌المهدی با اشاره به اینکه حجاب موهبتی الهی است که خداوند به زنان عنایت کرده است، گفت: اساسا مقوله حجاب فرهنگی و اجتماعی است و اقدامات ایجابی در راس اقدامات انتظامی و سلبی است.
کد خبر: ۶۰۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 11July 2023

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا: اقدامات ایجابی در راس برنامه‌های پلیس در حوزه عفاف و حجاب استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سعید منتظر‌المهدی» معاون فرهنگی اجتماعی فراجا صبح امروز (سه‌شنبه) در هشتمین همایش ملی چادر‌های آسمانی که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب موهبتی الهی است که خداوند به زنان ما عنایت کرده است، اظهار داشت: اساسا مقوله حجاب فرهنگی و اجتماعی است و اقدامات ایجابی در راس اقدامات انتظامی و سلبی است.

سردار متتطر‌المهدی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها در سراسر کشور اقدامات ایجابی در حوزه حجاب و برگزاری هشتمین همایش ملی چادر‌های آسمانی است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا افزود: حجاب تشویق و تعظیم و تربیتی است و برای بازاجتماعی کردن حجاب برای محدوده کسانی که بر هنجار شکنی خود پافشاری می‌کنند اقدام سلبی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید رفتار‌های حساب شده با افراد شل حجاب و کم حجاب داشته باشیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم، گفت: بسیاری از خانم‌هایی که کم حجاب هستند در آئین‌های مذهبی ما شرکت می‌کنند و نمونه آن جشن عید غدیر است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار