نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

لزوم تامین اعتبار جهت تکمیل مصلی شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری

«بامیری» با اشاره به اینکه پروژه ساخت مصلی در شهرستان لردگان نیمه‌تمام باقی مانده است، گفت: تکمیل این پروژه به اعتبار نیاز دارد که امیدواریم در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۰۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 13July 2023

لزوم تامین اعتبار جهت تکمیل مصلی شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «حسین بامیری» نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجمع نمایندگان و استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حرکت تاریخی مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در زمان انقلاب اسلامی و لبیک‌گویی آن‌ها به امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از تقاضا‌های مردم این شهرستان‌ها ثبت این اقدام در تقویم است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خانمیرزا در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده است، افزود: این شهرستان تاکنون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد و درنتیجه اصحاب رسانه و هنرمندان از خدمات اداره فرهنگ و ارشاد در شهرستان لردگان استفاده می‌کنند.

نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرهنگسرای لردگان در سال‌های گذشته افتتاح شده است، اما با این وجود به امکانات و تجهیزات نیاز دارد، با توجه به اینکه شهرستان لردگان دومین شهرستان پرجمعیت این استان است باید توسعه فرهنگسرا آن مورد توجه قرار بگیرد.

بامیری با اشاره به اینکه پروژه ساخت مصلی در شهرستان لردگان نیمه‌تمام باقی مانده است، عنوان کرد: تکمیل این پروژه به اعتبار نیاز دارد که امیدواریم در دستور کار قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساماندهی فضای مجازی نقش موثر و مهمی دارد به همین جهت نیز لازم است برنامه‌های این وزارت‌خانه در این حوزه ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار