امام جمعه موقت اصفهان:

معنویت و عفاف از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده است

حجت‌الاسلام«محمودی» گفت: معنویت، عفاف و حجاب و ارزش‌های دینی در خانواده‌ها نباید کم‌رنگ شود چون از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده هستند.
کد خبر: ۶۰۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 14July 2023

معنویت و عفاف از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سيد احمد محمودی» امام جمعه موقت اصفهان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان این هفته با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار داشت: کسانی که سال‌های زیاد در ادارات و سازمان‌ها مختلف خدمت می‌کنند و طبق ضوابط قانونی بازنشست می‌شوند، نباید سریع آنها را حذف کرد بلکه باید از تجربه بازنشستگان استفاده کرد که این امر برای شادابی افراد بازنشسته مفید است.

وی در خصوص قانون همسان‌سازی بازنشستگان عنوان کرد: بايد حقوق این افراد در قالب قانون همسان‌سازی بدرستی پرداخت شود و مسئولان امر به گونه‌ای عمل کنند که حق این افراد پایمال نشود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار طلاب درباره خانواده تصریح کرد: معارف دینی، اخلاق و منش انسان در درون خانواده شکل می‌گیرد، تمام مسائلی که اکنون در جامعه وجود دارد را نبايد تنها به‌دوش مسئولان بياندازيم، بلکه والدین در کنار آموزش و پرورش باید معارف دینی را از کودکی به فرزندان بیاموزند و در مساجد هم باید حلقه‌های آموزش دینی و معرفتی شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام محمودی يادآور شد: معنویت، عفاف و حجاب و ارزش‌های دینی در خانواده‌ها نباید کم‌رنگ شود چون از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده محسوب می‌شوند و مجريان قانون در اين مورد مسئول هستند.

وی  به روز بهزیستی و تأمین اجتماعی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: کسانی که در این سازمان کار می‌کنند، بدلیل کمک به این قشر اجر مضاعف دارند.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص اهمیت سفر راهبردی رئیس‌جمهوری به قاره آفریقا، خاطرنشان کرد: دشمنان و استعمارگران از سفر رئيس جمهور به آفريقا خوشحال نيستند چرا که يکی از نتاج اين سفر افزايش صادرات و سرمايه‌گذاری است.

حجت‌الاسلام محمودی با بيان اينکه این سفرها دیپلماسی متوازن دولت سیزدهم است، اضافه کرد: از دولت تشکر می‌کنیم که این ارتباط و دیپلماسی را متوازن دنبال می‌کند، در این مدت به سه کشور آفریقایی سفر و قراردادهای اقتصادی بسته شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار