چمران در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

ضرورت تبیین عفاف و حجاب برای جوانان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کشورمان از گذشته تا کنون در زمینه عفت و پاکدامنی نمونه بوده است، گفت: امروز تبیین عفاف و حجاب برای جوانان امری ضروری است.
کد خبر: ۶۰۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ - 16July 2023

چمران: ضروریت تبیین عفاف و حجاب برای جوانان/ شورای نگهبان از پایه‌های نظام استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مصطفی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و شصت و یکمین جلسه شورا با گرامی‌داشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم بهزیستی با تلاش‌های بیشتری بتواند در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) به جایگاه و نتایج خوبی دست پیدا کنند.

چمران با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یکی از استوانه‌هایی است که بعد از انقلاب اسلامی شکل گرفت و نگهبان احکام و قوانین اسلامی و تطبیق آن‌ها با قوانین پس از تصویب است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای نگهبان نقش مهمی در انتخابات دارد، خاطرنشان کرد: تایید صلاحیت کاندیدهای انتخابات بر عهده شورای نگهبان است و امیدواریم در انتخابات پیش رو موفق باشد.

وی با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت گردهمایی‌های عظیمی در تهران و سایر استان‌ها در حوزه عفاف و حجاب داشتیم، خاطرنشان کرد: تاکید مردم عفیف و پاکدامن کشورمان بر رعایت عفاف و حجاب و رعایت قوانین و مقررات و پایبند به دین در این حوزه است.

چمران اضافه کرد: امیدواریم موانع با روشن‌بینی و تلاشی که برای تبیین احکام و بررسی این حکم مهم اسلامی، سیاسی و اجتماعی است به شرایط خوب و قابل قبولی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کشورمان از گذشته تا کنون در زمینه عفت و پاکدامنی نمونه بوده است، گفت: امروز تبیین عفاف و حجاب برای جوانان امری ضروری است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار