مادر شهید موسوی به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید والامقام «موسوی لاریجانی» پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۰۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 20July 2023

مادر شهید موسوی در پاکدشت به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محترم پازوکی» مادر شهید والامقام «نصرت‌الله موسوی لاریجانی» پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

این مادر شهید سرافراز که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از فرزندان خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تقدیم راه حق کرده بود و خود، سال‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پیشگام بود، پس از سال‌ها مجاهدت، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

قرار است که مراسم تشییع پیکر این مادر شهید امروز (پنج‌شنبه) ساعت ۱۷ از مقابل بیت شهید واقع در قوهه کوچه شهید موسوی (رضوان ۸) به سمت آرامگاه ابدیش گلزار شهدای ده امام برگزار شود و در جوار فرزند شهیدش در آرامش قرار می‌گیرد.

شهید «نصرت‌الله موسوی لاریجانی» روز دوازدهم خرداد ۱۳۴۲، در روستای قلعه نو از توابع شهرستان ری چشم به جهان گشود، این شهید سرافراز در ۲۱ اسفند ۱۳۶۳، در شرق رود دجله عراق به فیض شهادت رسید مزار وی در گلزار شهدای روستای ده امام تابعه شهرستان پاکدشت قرار دارد..

پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و هزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم اسلام کرده است.

شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزارنفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار