دبیر برگزاری اولین حسینیه جهادگران استان مازندران:

حسینیه جهادگران در جهت هدف خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه راه‌اندازی شد

حجت‌الاسلام «محمدپور» گفت: اولین حسینیه جهادگران استان مازندران با هدف خدمت‌رسانی به عموم عاشقان به‌ویژه افراد کم‌برخوردار و کم‌توان جامعه، ارائه خدمات جهادی به محرومان جامعه و... راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۰۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 21July 2023

حسینیه جهادگران مازندران مکانی برای ارائه خدمات جهادی به محرومان جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «میکائیل محمدپور» دبیر برگزاری اولین حسینیه جهادگران استان مازندران روز گذشته (پنجشنبه) در حاشیه آئین افتتاحیه این حسینیه در مصلی شهرستان بابلسر با اشاره به راه اندازی نخستین حسینیه جهادگران استان مازندران در مصلی المهدی شهرستان بابلسر اظهار داشت: این حسینیه در دهه اول محرم امسال با هدف خدمت رسانی به عموم عاشقان به ویژه افراد کم برخوردار و کم توان جامعه، ارائه خدمات جهادی به محرومان جامعه با حمایت خیرین و جهادگران، قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیهم السلام، فرمانداری، سپاه، اداره تبلیغات اسلامی و ... راه اندازی شده است.

وی با عنوان اینکه در این حسینیه همه مهمان امام حسین (ع) هستند، ساعت فعالیت این حسینیه را از ۱۴ تا ۱۹ عصر ذکر کرد و با اشاره به اجرای ۳۰ ویژه برنامه حسینی در محرم گفت: عزاداری به سلوک جهادی همراه با مواکب درمانی تخصصی و عمومی، مشاوره، اشتغال، مهارت آموزی، پذیرایی و اطعام، خدمت اداری با حضور مدیران کل استان، حقوقی، مشاوره‌ای، اهدای خون، رادیو محرم، آزادسازی زندانی، اهدای جهیزیه، غرفه عکاسی، ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی و سه ساله‌های حسینی از طرح‌ها است.

دبیر برگزاری اولین حسینیه جهادگران استان مازندران اضافه کرد: این حسینیه تا ششم مرداد فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها