قالیباف در نطق پیش از دستور:

توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست/ دولت‌های اسلامی غیرت دینی خود را به نمایش بگذارند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه‌سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم، تاکید کرد: توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
کد خبر: ۶۰۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ - 22July 2023

قالیباف: توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز نشست علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر) در نطق پیش از دستور خود، اظهار داشت: زمینه سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم.

قالیباف ادامه داد: دولت سوئد در ادعای خود پیرامون مخالفت با این اقدام صادق نیست و هیچ اقدام حقوقی موثری برای جلوگیری از این قبیل اقدامات به عمل نیاورده است.

وی تاکید کرد: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خروش روز گذشته ملت مومن ایران اسلامی در سراسر کشور برای محکوم کردن این اقدام شنیع حرکتی ضروری و به هنگام و از روی مسئولیت‌شناسی بود انتظار می‌رود دولت‌های مسلمان نیز همچون ملت‌های مسلمان اعتقاد و غیرت دینی خود را در برابر این شیطانان هتاک به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها