رئیس جمهور عراق خواستار توقف نفرت‌پراکنی از سوی کشورهای غربی شد

عبداللطیف رشید بر لزوم توقف اقدامات تحریک‌آمیز و نفرت‌پراکنانه از سوی دولت‌ها و نهاد‌های غربی تاکید ورزید.
کد خبر: ۶۰۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ - 22July 2023

رئیس جمهور عراق خواستار توقف نفرت‌پراکنی از سوی کشورهای غربی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق هتک حرمت قرآن کریم از سوی سوئد را محکوم کرد.

وی با تاکید بر لزوم توقف اقدامات تحریک‌آمیز و نفرت‌پراکنانه از سوی دولت‌ها و نهاد‌های غربی، افزود: ما از آن‌ها می‌خواهیم که به روند نگران‌کننده این گونه اقدامات با هر بهانه‌ای پایان دهند.

رئیس جمهور عراق همچنین از مردم عراق، گروه‌های سیاسی و تجمعات دینی و اجتماعی در این کشور خواست هوشیار بوده و به پروژه خطرناک فتنه که از سوی برخی طرف‌ها در کشور‌های غربی دنبال می‌شود، ورود نکنند.

وی تصریح کرد: ادامه سریالی حوادث اخیر بیانگر وجود عزم و اراده‌ای برای تحریک مردم عراق و وارد کردن کشور به شرایط بحرانی و خطرناک است.

رشید تاکید کرد: هدف از این اقدامات تبدیل عراق به کشوری ناامن است که در نتیجه آن عراقی‌ها آسیب اصلی را خواهند دید و بار دیگر مجبور به مهاجرت و پناهنده شدن به کشور‌های دیگر می‌شود.

رئیس جمهور عراق در پایان اعتراض و ابراز خشم مردم عراق را حق آنان دانسته و تاکید کرد که هیچ طرفی حق توهین به اعتقادات دینی مسلمانان و دیگر ادیان الهی را ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار