محورهای سوگواره استانی «شعر عاشورایی» در لرستان اعلام شد

سوگواره استانی «شعر عاشورایی» با محوریت نهضت سرخ سیدالشهدا (ع)، شهادت، آزادگی و ایثار، زن و فرهنگ عاشورا و مقاومت در فرهنگ عاشورا در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ - 23July 2023

محورهای سوگواره استانی «شعر عاشورایی» در لرستان اعلام شد

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران وفادارش و در راستای برگزاری سوگواره استانی «چلچراغ»، سوگواره استانی «شعر عاشورایی» به میزبانی شهرستان الیگودرز برگزار خواهد شد.

شاعران هم‌استانی می‌توانند حداکثر با ارسال سه اثر در قالب‌های مختلف شعری و با موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع) در این سوگواره شعر شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند اشعار خود در پنج محور شامل نهضت سرخ سیدالشهدا (ع)، شهادت، آزادگی و ایثار، زن و فرهنگ عاشورا و مقاومت در فرهنگ عاشورا را برای شرکت در این سوگواره ارسال کنند.

هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر متفاوت به دبیرخانه سوگواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز ارسال کند.

شاعران در کلیه قالب‌های شعری مجاز به شرکت هستند و آثار ارسالی باید به‌صورت فایل ورد (فونت B  نازنین) و به اندازه متنی ۱۴ ارسال شود.

ارزیابی آثار به‌صورت غیرحضوری و توسط داوران، تنها در یک مرحله انجام خواهد شد و طبق شرایط و مقررات عمومی فراخوان رسیدگی و داوری تنها با آثاری خواهد بود که در قالب همین رویداد تولید و ارسال شده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار