مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس سوادکوه شمالی خبر داد؛

اهدای مدال پهلوان مازندرانی به یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی

«آرائی‌نژاد» از اهدای مدال پهلوان «ابراهیم خواری» به یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ - 23July 2023

اهدای مدال پهلوان ابراهیم خواری به یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علیرضا آرائی‌نژاد» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی در پی اقدام ارزشمند اهدای مدال پهلوانی توسط «ابراهیم خواری» به یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

پهلوان ارجمند جناب آقای ابراهیم خواری

سلام‌ علیکم

ایران اسلامی میراث معنوی رادمردانی است که راه و رسم جانفشانی و ایثار را رونق بخشیدند. اقدام ارزشمند و شایسته جنابعالی اهدای مدال طلای بین المللی خود به شهدای گمنام بار دیگر یاد و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان مازندران را زنده کرد که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به افتخاری بالاتر از سکوی قهرمانی رسیدند.

بی‌تردید مردم شهیدپرور شهرستان سوادکوه شمالی به داشتن فرزندان قهرمان و افتخارآفرینی چون شما به خود می‌بالد. جنابعالی با اهدای مدال طلای خویش به شهدای گمنام به جهانیان نشان داد که ورزشکاران سرزمین اسلامی ما به افتخاری بالاتر از سکوی قهرمانی می‌اندیشند.

ضمن تبریک و تهنیت خدمت جنابعالی در کسب مدال نائب قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی آسیا در رده جوانان در کشور اردن در رشته کشتی، بصیرت و نگاه متعالی شما را در حفظ و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی ارج می‌نهم. امید که به فضل الهی همواره مایه سربلندی و سرافرازی ملت ایران باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار