امام جمعه اهل سنت جزیره شیف:

کشور‌های اسلامی باید با سوئد قطع رابطه کنند

«حسینی» گفت: کشور‌های اسلامی باید با کشور‌هایی امثال سوئد که به قرآن کریم بی‌حرمتی می‌کنند، قطع رابطه کنند.
کد خبر: ۶۰۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ - 23July 2023

دشمنان با هتک حرمت به کتب آسمانی به دنبال بی هویتی در جهان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سیدحسن حسینی» امام جمعه اهل سنت جزیره شیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد اظهار داشت: کشور‌های اسلامی باید با کشور‌هایی امثال سوئد که به خود اجازه می‌دهند به قرآن کریم هتک حرمت کنند، قطع رابطه کنند.

امام جمعه اهل سنت جزیره شیف بر اتحاد و یک‌صدایی مسلمانان تأکید کرد و گفت: کشور‌های اسلامی باید با همکاری همدیگر جلوی این اعمال خبیث را بگیرند.

وی اسلام‌ستیزی را از اهداف هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان دانست و افزود: این دشمنی با اسلام از قدیم بوده است که با امثال این عمل خبیثانه بروز می‌دهند.

حسینی با اشاره به اینکه مخالفین اسلام از تفرقه و عدم اتحاد در بین کشور‌های اسلامی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در طول سالیان اخیر به تمام کتاب‌های آسمانی همچون تورات و انجیل نیز بی حرمتی شده است.

 امام جمعه اهل سنت جزیره شیف با بیان اینکه دشمنان به دنبال بی هویت کردن انسان‌ها هستند، تصریح کرد: اهداف آن‌ها با هتک حرمت به کتاب‌های آسمانی ضدیت با دین، اعتقادات مسلمانان و مخالفت با کتاب‌های ادیان الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار