فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

جریان‌سازی موثر در فضای رسانه راهکار مقابله با توطئه دشمنان است

سرهنگ مهدی گفت: رسانه‌های جریان انقلاب تبیین کننده اهداف انقلاب و خنثی ساز جنگ روانی و توطئه دشمن هستند.
کد خبر: ۶۰۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ - 24July 2023
جریان‌سازی موثر در فضای رسانه راهکار مقابله با توطئه دشمنان استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «علیرضا مهدی» فرمانده سپاه ساوه عصر دوشنبه در نشست فعالان فضای مجازی اظهار داشت: رسانه‌ها و فضای مجازی در حوزه تبیین باید به دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بپردازند و با بهره مندی از حضور نخبگان متخصص رسانه‌ای جریان سازی مؤثر داشته باشند تا بتوانند واقعیت‌های نظام و دستاوردهای کشور را بیان و امید را تقویت کنند.
 
سرهنگ مهدی بیان کرد: یکی از اهداف بسیار مهمی که در جهاد تبیین رسانه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد، امیدآفرینی در جامعه است که نباید استکبار جهانی رو به افول را الگو قرار داد و گفتمان غرب را به عنوان یک گفتمان برتر در جامعه گسترش دهیم.
 
وی گفت: یکی از فعالیت‌های رسانه‌ای آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با واقعیت‌های میدانی و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است که این امرخطیر بر عهده فعالین فضای مجازی است.
 
فرمانده سپاه ساوه افزود: تولید محتوای فاخر رسانه‌ای و همچنین راهکارهای مقابله با محتوای رسانه‌های معاند از جمله نیازهای امروز فعالان فضای مجازی است.
 
سرهنگ مهدی خاطرنشان کرد: امروز جنگ بر سر باورها، اعتقادات و ارزش‌های دینی است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب همه ما باید دغدغه ورود به عرصه‌های مجازی و رسانه را داشته باشیم و از این ابزار برای دفاع از آرمان‌های انقلاب گام برداریم.
 
فرمانده ناحیه سپاه ساوه ضمن تشکر از انجام اقدامات رسانه‌ای در سطح شهرستان ساوه خواستار هم افزایی و اتحاد بین فعالان فضای مجازی شد و گفت: جوانان انقلابی ما باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و با اجرای کارهای فرهنگی و رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف اهتمام جدی داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار