فرمانده فراجا:

پای امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم

سردار «رادان» گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۶۰۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 25July 2023

پای امنیت مردم تا پای جان ایستاده ایمبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «احمد رضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خوشحال هستم توفیق نصیب شد تا امروز در جمع شما خوبان باشم در جمع کسانی که روزگاری در بین شان خدمت کردم و در همه نقاط این استان پهناور از شهر و روستا و مرز با هم خاطره داریم.

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت غیور مردان راه امنیت در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در ایام محرم هستیم و نگاه به این ایام می‌تواند نگاه ما را به مسیر و طریقت هموار و آسان کند سفر امام حسین (ع) از مکه تا کربلا گرچه کوتاه اما یک سفر از جنس عبادی و برای انجام یک تکلیف الهی بود در چهل منزلی که اباعبدالله الحسین قرار می گیرند چهل حدیث مفصل راه و طریقت است.

سردار رادان تصریح کرد: عاشورا همیشه زنده است و امیدواریم در کنار شور حسینی شعور حسینی نیز باشد و همانطور که اگر سینه‌زنی نباشد حس نیست در کنار این شور حتما باید شعور حسینی باشد که به سینه می زنیم به معنی اینکه سینه خود را در مقابل همه خصم دشمن سپر می‌کنیم و باید هوشیار باشیم تصور نکنیم کسانی که در برابر امام حسین (ع) ایستاده بودند گبر و کافر بودند که برخی از آنها به جز پیشانی، زانویشان نیز در نماز و عبادت پینه بسته بود اما شعور دینی نداشتند و نتوانستند ولی شان را بشناسند و حق را از باطل تشخیص دهند.

وی ادامه داد: برای تشخیص بزنگاه یک خط وجود دارد آنهم ولایت است از مولای متقیان حضرت علی علیه السلام تا اکنون اگه در مسیر و خط ولایت بودیم راه و طریق درست را طی کردیم و این یک نعمت برای ما است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تا حق و باطل است رویارویی بین این دو وجود دارد چون حق هست و باطل و ظالم و مظلوم و تا این رویاروی است شهادت و مجروحیت و جانبازی و اسارت نیز وجود دارد و دراین جدال ظفر و پیروزی و شکست هم هست در لشکر حق هم که باشیم باید بر اساس قاعده و قانون پیش رویم.

این مسئول تاکید کرد: نکته مهم اینکه ما در مسیری که قرار گرفته ایم هیچ عقب‌نشینی نداریم محکم و استوار مردانه قدم گذاشته‌ایم و تا آخر با عهد و پیمانی که با خدا و امام و ولایت، شهدا و مردم بسته ایم تا پای جان ایستاده‌ایم.

سردار رادان به ایستادگی مقتدرانه پلیس در برابر مخلان نظم و امنیت اشاره و خاطرنشان کرد: البته که رعایت حقوق مردم یک تکلیف است و باید سرلوحه کار ما باشد اما کسانی که بخواهند به هر طریقی از مامور پلیس عبور کنند شک نداشته باشند به حکم قانون از آنان عبور خواهیم کرد قرار نیست مامور پلیس جای درگیر شود و سینه اش بشود هدف گلوله تا بتواند شرور و اربده کشی را دستگیر کند کسی جرات کرد در هر نقطه ای از کشور به ماموری تعرض کند کمترین کار گذشتن از جنازه‌اش است.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان به حادثه کلانتری 16 زاهدان اشاره کرد و گفت: این حادثه برای ما افتخار آفرین شد کلانتری که در حال ارائه خدمات انتظامی و قضایی به مردم بود کسانی جرات کردند از دیوار کلانتری عبور کردند دیگر نتوانستند از کلانتری خارج شوند و دو خط قرمز برای پلیس وجود دارد اول اینکه کسانی بخواهند از دیوار قانون عبور کند از آنها عبور می‌کنیم و کسی که بخواهد از مامور قانون عبور کند به حکم قانون از او هم عبور می‌کنیم و پلیس در این مقوله باید هوشیار و دقیق باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار