امام جمعه دیلم:

سواد رسانه‌ای جنگ شناختی دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام «اسدی» با اشاره به اهمیت تبیین مبانی انقلاب توسط روحانیون در ماه محرم گفت:سواد رسانه‌ای جنگ شناختی دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۶۰۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ - 25July 2023

سواد رسانه‌ای جنگ شناختی دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود اسدی» امام جمعه دیلم امروز در دیدار بامبلغین روحانی دهه اول ماه محرم به استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه روحانیت و حوزه‌های علمیه  مسئله تبلیغ است و لذا باید در این دهه که زمان تبلیغ معارف اهل بیت (ع) است، بتوانیم رسالت خودمان را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه  و امام جمعه دیلم گفت: تبیین مبانی انقلاب در ماه محرم و داشتن سواد رسانه‌های در جنگ شناختی دشمنان به منظور خنثی سازی توطئه‌های آنان برای هر مبلغ، امری ضروری ولازم است.

امام جمعه دیلم ادامه داد: خداوند متعال یک فرصت عالی به ما داده و آن این که ما را در مسیری قرار داده است که معارف الهی را به دیگران یاد بدهیم و باید بدانیم که عمل مردم به این معارف هم برای آن‌ها اجر دارد و هم برای ما که به آن‌ها یاد داده‌ایم.

اسدی در جمع طلاب و مبلغین اعزامی به شهرستان دیلم تأکید کرد: در ایام محرم باید به مردم مبانی انقلاب اسلامی را بیان کنیم و اگر نظام آسیب ببیند، دین و قرآن آسیب خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دیلم اظهار کرد: تبلیغ و تبیین ارزش‌های اسلامی امروزه نیاز جامعه است و طلاب و روحانیون در این عرصه وظیفه دو چندانی دارند و باید مخاطب خودمان را بشناسیم و مطالب جدید را از آیات و روایت استخراج کرده و برای مردم بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار