سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت:

آیین‌نامه حمایت از پلیس در مصادیق درگیری مسلحانه تصویب شد

بهادری جهرمی گفت: در جلسه امروز هیأت وزیران به منظور حمایت هر چه موثرتر از مجموعه پلیس، آیین‌نامه‌ای به پیشنهاد فراجا به تصویب هیأت وزیران رسید.
کد خبر: ۶۰۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 26July 2023

آیین‌نامه حمایت از پلیس در مصادیق درگیری مسلحانه تصویب شد/ قیمت مسکن و خودرو با شیب مناسبی روبه کاهش استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به مصوبات اخیر دولت اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای ابتدایی ماه جدید هستیم، گزارش شاخص‌های کلان اقتصادی مرکز آمار ایران به ویژه در حوزه نرخ تورم ارائه شد که الحمدالله گزارش به نسبت شرایط تورمی، گزارش قابل قبولی بود.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: به وطور ویژه در حوزه کنترل قیمت‌ها آمارها در مجموع برآیند قابل قبولی داشت، اما در حوزه برخی از کالاهای خاص آمارهایی هم داشتیم که مورد انتظار و هدف‌گذاری دولت نبود که همگی به طور خاص و مورد به مورد بررسی شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: همه وزرایی که نرخ تورم حوزه فعالیتشان مورد انتظار دولت نبود مأموریت پیدا کردند، تا اقدامات لازم را جهت کنترل تورم انجام دهند، این مسئله به برنامه ثابت دولت در سال جاری تبدیل شده است که نرخ‌های تورم به صورت موضوعی و هفتگی مورد بررسی قرار بگیرد، عم از اینکه در جلسه هیأت دولت یا جلسات دیگر باشد.

وی افزود: الحمدالله در آمار اخیر قیمت مسکن و خودرو شیب کاهش قابل قبولی پیدا کرده است، در خصوص مسکن انشالله در گذر زمان اثر آن را در اجاره‌بها هم بتوانیم ببینیم، البته این امر مستلزم همکاری مردم و مدیریت بهتر مدیران دولتی است.

بهادری جهرمی در خصوص مصوبات دولت گفت: آیین‌نامه سازماندهی و استفاده از ظرفیت‌ تشکل‌های مردمی، داوطلبان و بخش خصوصی در مدیریت بحران به تصویب هیأت وزیران رسید تا بتواند ظرفیت مجموعه‌های خصوصی داوطلب را در حوزه بحران را ساماندهی کند.

سخنگوی دولت تأکید کرد: در جلسه امروز هیأت وزیران به منظور حمایت هر چه موثرتر از مجموعه پلیس، آیین‌نامه‌ای به پیشنهاد فراجا به تصویب هیأت وزیران رسید که مصادیق درگیری مسلحانه مرتکبان قاچاق کالا و ارز را مشخص می‌کند و حمایت‌های موثرتری برای پلیس در این حوزه در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار