آیین تاسوعای حسینی در بندرعباس برگزار می‌شود

«موسوی» گفت: دهمین سال آیین تاسوعای حسینی در شهر «محبین حضرت عباس علیه السلام» برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 26July 2023

«سیدمحمدرضا موسوی» دبیر اجرایی ستاد مردمی برگزاری آیین صبح تاسوعای حسینی در بندرعباس؛ صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: آیین تاسوعای حسینی در شهر «محبین حضرت عباس علیه السلام» برای دهمین سال برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم فردا پنجشنبه پنجم مرداد ساعت۷ صبح تاسوعا بوستان غدیر زیر پرچم می باشد. هیات عزاداری و گروه های سنتی بندرعباس در این مراسم، اقامه عزا می کنند.

موسوی ادامه داد: در روزهای عزای سید و سرور شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شاهد بودیم دگر باره عوامل شیطانی در کشور سوئد به کتاب نورانی و انسان ساز قرآن کریم جسارت کردند، ضمن محکوم نمودن اهانت به کتاب مقدس قرآن کریم، برنامه جز خوانی قرآن کریم به صورت جمعی قبل از مراسم انجام می شود. به انضمام تلاوت مجلسی توسط قاریان با عنوان «محفل حسینی» برگزار می شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی برگزاری آیین صبح تاسوعای حسینی در بندرعباس، ضمن ارادت به حضرت عباس علیه السلام و اعلام بیعت با آرمان های انقلاب، عنوان کرد: از همه عزادارن تاسوعای حسینی دعوت می شود تا با همراه داشتن قرآن کریم و تصاویر مبارک شهیدان به جهت محکوم نمودن جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان زینت بخش محفل تاسوعای حسینی بندرعباس باشند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از شبکه های ملی و استانی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار