محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در سنندج اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ - 27July 2023

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در سنندج اعلام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «برزو مرادی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعمال محدودیت تردد خودرو در مسیر دسته‌های عزاداری در سنندج خبر داد و اظهار داشت: تردد هر نوع وسیله نقلیه در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم عزاداری در میدان آزادی و خیابان‌های منتهی به آن ممنوع خواهد بود.

وی افزود: امروز هیئتی از خیابان فلسطین (کوچه آگاهی) به سمت میدان آزادی حرکت خواهند کرد که محدودیت در این مسیر نیز اعمال اما به صورت مقطعی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان همچنین از محدودیت تردد در ورودی میدان انقلاب تا سه‌راه حبیبی و خیابان‌های منتهی به این مسیر خبر داد و تصریح کرد: رانندگان عزیز در ساعت‌های مراسمات عزاداری از تردد در این مسیرها خودداری کرده و با همکاران خوو در راهور همکاری کنند.

وی با بیان اینکه شب‌ها کمترین محدودیت و ممنوعیت تردد در خیابان‌های هسته مرکزی شهر سنندج اعمال می‌شود، گفت: در این ساعات دسته‌های عزاداری به پیاده‌راه خیابان فردوسی هدایت خواهند شد.

مرادی عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی این محدودیت‌ها را به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابرین بالاخص عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور استان کردستان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار