فرماندار مریوان خبر داد؛

پیش‌بینی ۱۰ موکب برای پذیرایی از زائران

«احمدی» با اشاره به زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری اربعین، وضعیت موکب‌ها، پذیرایی، لزوم تقویت سایت آنتن دهی مریوان و مرز باشماق و برنامه ریزی لازم برای اسکان، گفت: ۱۰ موکب برای مریوان و مسیر مرز پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۰۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ - 27July 2023

پیش بینی ۱۰ موکب برای پذیرایی از زائرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل احمدی» فرماندار مریوان در نشست ستاد اربعین استان کردستان با محوریت کمیته زیرساخت که در فرمانداری مریوان برگزار شد، با اشاره به زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری اربعین، وضعیت موکب‌ها، پذیرایی، لزوم تقویت سایت آنتن‌دهی مریوان و مرز باشماق و برنامه ریزی لازم برای اسکان، اظهار داشت: ۱۰ موکب برای مریوان و مسیر مرز پیش بینی شده است.

وی به اختصاص زمین پنج هکتاری برای پارکینگ با ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ خودرو در نقطه صفر مرزی اشاره کرد و ادامه داد: پارکینگ های سطح شهر و با تمام امکانات ادارات و ارگان و نهاد برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به کار خواهیم گرفت و تلاش خواهیم کرد اربعین امسال به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی یادآور شد: سال گذشته ضعف اطلاع رسانی در روزهای اول مشهود بود اما امسال با پیش بینی های صورت گرفته‌، امیدواریم میزبان خوبی برای زائران امام حسین(ع) باشیم.

پایانه مرزی باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب شهر مریوان واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار